Op een gewone rustige avond was het mijn bedoeling te borduren. Maar wat doe je als alletwee de logees zich melden om zich lekker op jouw schoot te nestelen?
What a very cute picture of you. The cats look very comfortable. I just said to Heidi, I didn't think Sonja had cats. She told me they are your nephews cats. Nancy
No excuses dear Sonja! I stitch all the time with Dagi on my lap. My French letter sampler has his cat hair in it to prove that he was there...lol. Two on your lap at once is pretty funny though.
Ik ben een vijftiger, die geniet van de gewone, en dus zo bijzondere, dingen van het leven.
Zolang er maar een naald of een draad aan te pas komt, zit ik goed. Kantklossen, borduren en sinds kort ook quilten...ik geniet ervan als ik daar tijd voor vrij kan maken.
Verder spelen mijn man, mijn familie, mijn vriendinnen en mijn werk een belangrijke, fijne rol in mijn leven!
3 opmerkingen:
What a very cute picture of you. The cats look very comfortable. I just said to Heidi, I didn't think Sonja had cats. She told me they are your nephews cats.
Nancy
No excuses dear Sonja! I stitch all the time with Dagi on my lap. My French letter sampler has his cat hair in it to prove that he was there...lol. Two on your lap at once is pretty funny though.
Hugs ~
Heidi
Tja, wat zal en kan ik toevoegen... ?? Ziet er reuze kneuterig en knus uit! Dan maar wat extra proesten van de allergie...!!
Groetjes, Annelies
Een reactie posten